Bertrand.pt - The Business Case Roadmap - Volume II

The Business Case Roadmap - Volume II

How To Implement The Business Case - The Execution Challenge

de Vitor Verdelho Vieira e Susana Costa e Silva 

idioma: Português, Inglês
Editor: Actual Editora
Edição ou reimpressão: maio de 2019
Portes
Grátis
10%
17,90€
Poupe 1,79€ (10%) Cartão Leitor Bertrand
Em stock - Envio 24H
portes grátis

The "business case roadmap" (The bcr) collection presents a step-by-step procedure to find possible paths for the establishment of a business. For the construction of this tool, we base on best practices observed throughout years of experience in conducting business and lecturing.

The collection includes three books that complement each other, which are useful at different stages of a business' life. For a global approach to business development, we will present three volumes for this collection.

In the first one we will explain how to evolve from the Idea to the Business Case; in the second, we will explain the go-to-market and how to navigate the implementation stage; in the third, we will focus on how to expand the business, avoid common mistakes inherent in this stage; and we will also emphasize the financial backup required for the expansion of the operation.

Outros livros da coleção

The Business Case Roadmap
10%
portes grátis
10% Cartão Leitor Bertrand
17,90€
Actual Editora
The Business Case Roadmap - Volume II
How To Implement The Business Case - The Execution Challenge
ISBN: 9789896943073 Ano de edição ou reimpressão: 05-2019 Editor: Actual Editora Idioma: Português, Inglês Dimensões: 134 x 209 x 12 mm Encadernação: Capa mole Páginas: 208 Tipo de Produto: Livro Coleção: The BCR Classificação Temática: Livros  >  Livros em Português  >  Gestão  >  Marketing

Sugestões

Isto é marketing
10%
portes grátis
10% Cartão Leitor Bertrand
18,80€
Ideias de Ler
Marketing Digital na Prática
10%
portes grátis
10% Cartão Leitor Bertrand
17,90€
Marcador
X
O QUE É O CHECKOUT EXPRESSO?


O ‘Checkout Expresso’ utiliza os seus dados habituais (morada e/ou forma de envio, meio de pagamento e dados de faturação) para que a sua compra seja muito mais rápida. Assim, não tem de os indicar de cada vez que fizer uma compra. Em qualquer altura, pode atualizar estes dados na sua ‘Área de Cliente’.

Para que lhe sobre mais tempo para as suas leituras.