Allo De Lavi Lectura Facil

de Anna Manso Munne 

Bertrand.pt - Allo De Lavi Lectura Facil
idioma: Espanhol, Catalão
Editor: CRUØLLA
Edição: setembro de 2024
Portes
Grátis
10%
12,74€
11,47€

Aquest llibre està adaptat al sistema de Lectura fàcil: una manera de fer que la lectura sigui accessible per a persones amb necessitats específiques d'aprenentatge.á Què passa quan ets el net d'una persona molt poderosa? I quan descobreixes que el teu avi és un estafador?á El Salva ja no sap qui és. Viu a Barcelona i té 17 anys. Fa uns mesos era una persona feliç, però llavors va passar allò de l'avi, i ser feliç va ser impossible.á á

Allo De Lavi Lectura Facil
ISBN:
9788466158039
Ano de edição:
09-2024
Editor:
CRUØLLA
Idioma:
Espanhol, Catalão
Dimensões:
150 x 230 x 23 mm
Encadernação:
Capa mole
Páginas:
184
Tipo de Produto:
Livro
EAN:
9788466158039
X
O QUE É O CHECKOUT EXPRESSO?

O ‘Checkout Expresso’ utiliza os seus dados habituais (morada e/ou forma de envio, meio de pagamento e dados de faturação) para que a sua compra seja muito mais rápida. Assim, não tem de os indicar de cada vez que fizer uma compra. Em qualquer altura, pode atualizar estes dados na sua ‘Área de Cliente’.

Para que lhe sobre mais tempo para as suas leituras.