Bertrand.pt - Strategic Marketing Problems - Cases and Comments

Strategic Marketing Problems - Cases and Comments

11th Edition

de Roger Kerin e Robert Peterson 

idioma: Inglês, Português
Editor: Pearson Education Limited
Edição ou reimpressão: outubro de 2006
Portes
Grátis
10%
104,93€
Poupe 10,49€ (10%) Cartão Leitor Bertrand
Sujeito a confirmação no Editor
portes grátis

This best-selling book is dedicated to the development of decision-making skills in marketing. It introduces concepts and tools useful in structuring and solving marketing problems, while extensive case studies provide an opportunity for those concepts and tools to be employed in practice.

Consisting of 10 chapters and 44 cases that feature contemporary marketing perspectives and practices, this book covers the topics of marketing management: its foundations; financial aspects; decision-making and case analysis; opportunity analysis, market segmentation, and market targeting; product and service strategy and brand management; integrated marketing communication strategy and management; pricing strategy and management; the control process; and comprehensive marketing programs.

For marketing executives and professionals.

Strategic Marketing Problems - Cases and Comments
11th Edition
ISBN: 9780131871526 Ano de edição ou reimpressão: Editor: Pearson Education Limited Idioma: Inglês, Português Encadernação: Capa dura Páginas: 736 Tipo de Produto: Livro Classificação Temática: Livros  >  Livros em Português  >  Gestão  >  Marketing
Livros  >  Livros em Inglês  >  Gestão  >  Gestão e Organização
X
O QUE É O CHECKOUT EXPRESSO?


O ‘Checkout Expresso’ utiliza os seus dados habituais (morada e/ou forma de envio, meio de pagamento e dados de faturação) para que a sua compra seja muito mais rápida. Assim, não tem de os indicar de cada vez que fizer uma compra. Em qualquer altura, pode atualizar estes dados na sua ‘Área de Cliente’.

Para que lhe sobre mais tempo para as suas leituras.