Selling Schweinfurt
Targeting Assessment And Marketing In The Air Campaign Against German Industry
de Brain Vlaun
comentar
idioma: Inglês
Editor:
NAVAL INSTITUTE PRESS
Edição:
setembro de 2020
Portes
Grátis
Grátis
10%
63,03€
RESERVAR NA LIVRARIA
Livrarias
Sobre o livro
Examines the relationships between air-intelligence organizations and key decision-makers. The book’s analysis spans from pre-war planning and doctrine development, through the Eighth Air Force's independent air campaign, and culminates with the formation of the US Strategic Air Forces and its 1944 pre-invasion preparations.
Comentários
Da mesma coleção
portes grátis
10% Cartão Leitor Bertrand
75,96€
Poupe 7,60€
NAVAL INSTITUTE PRESS
Detalhes do produto
Selling Schweinfurt
Targeting Assessment And Marketing In The Air Campaign Against German Industry
ISBN:
9781682475362
Ano de edição:
09-2020
Editor:
NAVAL INSTITUTE PRESS
Idioma:
Inglês
Dimensões:
152 x 229 x 20 mm
Encadernação:
Capa dura
Páginas:
320
Tipo de Produto:
Livro
Coleção:
History Of Military Aviation
Classificação Temática: