Bertrand.pt - Integrative Body-Mind-Spirit Social Work

Integrative Body-Mind-Spirit Social Work

An Empirically Based Approach To Assessment And Treatment

de Mo Yee (Professor, Ohio State University) Lee, Cecilia (Si Yuan Professor In Health & Social Work, University Of Hong Kong) Chan, Pamela (Director, Hong Kong Society For Rehabilitation) Leung e Chan (Assistant Professor, University Of Hong Kong) Celia 

idioma: Inglês
Editor: Oxford University Press
Edição ou reimpressão: abril de 2018
Portes
Grátis
10%
43,49€
Poupe 4,35€ (10%) Cartão Leitor Bertrand
Envio até 10 dias
portes grátis

Integrative Body-Mind-Spirit Social Work strongly connects Western therapeutic techniques with Eastern philosophy and practices, while also providing a comprehensive and pragmatic agenda for social work, and mental health professionals. The second edition represents a major revision from the original book, featuring numerous case studies and a robust companion website including demonstration videos and reproducible client handouts.

Integrative Body-Mind-Spirit Social Work
An Empirically Based Approach To Assessment And Treatment
de Mo Yee (Professor, Ohio State University) Lee, Cecilia (Si Yuan Professor In Health & Social Work, University Of Hong Kong) Chan, Pamela (Director, Hong Kong Society For Rehabilitation) Leung e Chan (Assistant Professor, University Of Hong Kong) Celia 
ISBN: 9780190458515 Ano de edição ou reimpressão: Editor: Oxford University Press Idioma: Inglês Dimensões: 156 x 235 x 20 mm Encadernação: Capa dura Páginas: 472 Tipo de Produto: Livro Coleção: Very Short Introductions Classificação Temática: Livros  >  Livros em Inglês  >  Política  >  Administração Pública

Sugestões

GewaイHlt Ist GewaイHlt
19,21€
BoD Third Party Titles
Public Private Partnership Im E-Government
59,82€
BoD Third Party Titles
X
O QUE É O CHECKOUT EXPRESSO?


O ‘Checkout Expresso’ utiliza os seus dados habituais (morada e/ou forma de envio, meio de pagamento e dados de faturação) para que a sua compra seja muito mais rápida. Assim, não tem de os indicar de cada vez que fizer uma compra. Em qualquer altura, pode atualizar estes dados na sua ‘Área de Cliente’.

Para que lhe sobre mais tempo para as suas leituras.