Gastronomy, Tourism And The Media
de Jennifer Laing, Kim Williams, Clare Lade, Gary Best, Paul Strickland e Warwick Frost
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idioma: Inglês
Editor:
CHANNEL VIEW PUBLICATIONS LTD
Edição:
julho de 2016
Formatos Disponíveis:
Livro
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Sobre o livro
Sinopse
This book examines and analyses the connections between gastronomy, tourism and the media. It argues that in the modern world, gastronomy is increasingly a major component and driver of tourism and that destinations are using their cuisines and food cultures in marketing to increase their competitive advantage.
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Detalhes do produto
Detalhes do Produto
Gastronomy, Tourism And The Media
ISBN: 9781845415730
Ano de edição: 07-2016
Editor: CHANNEL VIEW PUBLICATIONS LTD
Idioma:
Inglês
Dimensões: 156 x 234 x 20 mm
Encadernação: Capa mole
Páginas: 264
Tipo de Produto: Livro
Coleção:
Aspects Of Tourism
Classificação Temática:
Livros
>
Livros em Inglês
>
Ciências Sociais e Humanas
>
Sociologia