imagem não disponível
Waking Up A Leader

Waking Up A Leader (eBook)

Five Relationships Of Success

de Dr. Daphne Scott 

idioma: Inglês
Editor: Lioncrest Publishing
Edição ou reimpressão: dezembro de 2019
16,68€
Disponibilidade Imediata
Ebook para ADE

Whether you're a new leader or you've been in your role for a while, let me ask you a question:Do you feel equipped to lead?For many leaders, the answer is "e;no."e; Instead of empowered, they feel ineffective and stressed out trying to juggle all of their responsibilities. They look for tips and tricks to help them better manage their people and their time, but nothing seems to stick. If that's where you are, Dr. Daphne Scott wants to help you find a lasting solution. In Waking Up a Leader, Daphne reveals that the struggles you're facing originate in your relationships with time, money, self, friends, and the unknown. You'll learn how to mindfully assess these five relationships to see whether they're helping you thrive or holding you back. You'll also be equipped with new transactional skills that will not only improve your leadership and time management capabilities, but help you address the real-world challenges with these relationships in a pragmatic and direct way. You'll be prepared to lead with far less stress than before and a newfound sense of well-being.

Waking Up A Leader
Five Relationships Of Success
de Dr. Daphne Scott 
ISBN: 9781544504834 Ano de edição ou reimpressão: 12-2019 Editor: Lioncrest Publishing Idioma: Inglês Tipo de Produto: eBook Formato: ePUB i Classificação Temática: eBooks  >  eBooks em Inglês  >  Outros

Sugestões

Small World
9,33€
(eBook)
Hachette Children's Group
Prelude And Promises
7,46€
BWL Publishing Inc.
X
O QUE É O CHECKOUT EXPRESSO?


O ‘Checkout Expresso’ utiliza os seus dados habituais (morada e/ou forma de envio, meio de pagamento e dados de faturação) para que a sua compra seja muito mais rápida. Assim, não tem de os indicar de cada vez que fizer uma compra. Em qualquer altura, pode atualizar estes dados na sua ‘Área de Cliente’.

Para que lhe sobre mais tempo para as suas leituras.