Truth 20/20: How A Global Pandemic Shaped Truth Research

 

Bertrand.pt - Truth 20/20: How A Global Pandemic Shaped Truth Research
eBook
idioma: Inglês
Editor: Springer International Publishing
Edição: setembro de 2024
Formatos Disponíveis:
10%
145,74€
131,17€
Disponibilidade Imediata
EBOOK PARA ADOBE DIGITAL EDITIONS (ADE)

This book offers a collection of papers on focal themes in truth research, including minimalism, pragmatism and pluralism, and philosophical logic. It further provides valuable hindsight with contemporary perspectives on the works of Frege, Wittgenstein, Ramsey, Strawson, and Evans on truth, and it features recent discussions on the role and value of truth in politics and political discourse. The collection is based on groundbreaking presentations hosted by the Virtual International Consortium for Truth Research (VICTR), including talks given at the TRUTH 20/20 conference.The volume features exclusive transcriptions of panel discussions on truth and factuality with Huw Price, Douglas Edwards, Cheryl Misak, and Amie Thomasson, and on truth and polarization with Michael Lynch, Maria Baghramian, and Cailin O Connor. It includes the transcript of a televised 1973 conversation between Peter Strawson and Gareth Evans. And the volume features new contributions from established and early career researchers in the field. Anyone interested in the nature and value of truth will find this volume to be indispensable.

Da mesma coleção

The Bhagavad Gita
10%
portes grátis
10% Cartão Leitor Bertrand
12,86€
NILGIRI PRESS
Paradoxes Between Truth And Proof
10%
145,74€ 131,17€
Springer Nature Switzerland
eBook
Truth 20/20: How A Global Pandemic Shaped Truth Research
ISBN:
9783031662492
Ano de edição:
09-2024
Editor:
Springer International Publishing
Idioma:
Inglês
Tipo de Produto:
eBook
Formato:
ePUB i
X
O QUE É O CHECKOUT EXPRESSO?


O ‘Checkout Expresso’ utiliza os seus dados habituais (morada e/ou forma de envio, meio de pagamento e dados de faturação) para que a sua compra seja muito mais rápida. Assim, não tem de os indicar de cada vez que fizer uma compra. Em qualquer altura, pode atualizar estes dados na sua ‘Área de Cliente’.

Para que lhe sobre mais tempo para as suas leituras.