imagem não disponível
Third Realm Of Luxury

Third Realm Of Luxury (eBook)

Connecting Real Places And Imaginary Spaces

 

idioma: Inglês
Editor: BLOOMSBURY PUBLISHING
Edição ou reimpressão: outubro de 2019
91,23€
Pré-lançamento - envio a partir de 31-10-2019
Ebook para ADE

In a world that is obsessed with luxury, critical luxury studies is a rapidly emerging field. This is the first book to explore the interplay between the real and imaginary realms of luxury, considering the most significant developments in the theories and practices of luxurious places and spaces over the last fifty years.Providing a critical approach to contemporary interpretations of luxury, the book interrogates the distinction between real places and imaginary spaces. Bringing together an interdisciplinary group of leading scholars, it features a range of case studies which take the reader from the Rolls-Royce Ghost Black Badge to expressions of sensuality in the 1970s domestic interior, and global conceptions of fine wine and art.The Third Realm of Luxury considers the interplay between luxury and space in both the past and the present, examining the abstract conception of excess and exoticism, as well as the real locations of the home, hotel, apartment, and palace. Full of original research, it is a key contribution to the study of consumption, design, fashion, and architecture.

Third Realm Of Luxury
Connecting Real Places And Imaginary Spaces
ISBN: 9781350062795 Ano de edição ou reimpressão: 10-2019 Editor: BLOOMSBURY PUBLISHING Idioma: Inglês Páginas: 224 Tipo de Produto: eBook Formato: ePUB i Classificação Temática: eBooks  >  eBooks em Inglês  >  Arte  >  Estilos e Influências

Sugestões

Patternmaking History And Theory
91,23€
BLOOMSBURY PUBLISHING
Patternmaking History And Theory
91,23€
BLOOMSBURY PUBLISHING
X
O QUE É O CHECKOUT EXPRESSO?


O ‘Checkout Expresso’ utiliza os seus dados habituais (morada e/ou forma de envio, meio de pagamento e dados de faturação) para que a sua compra seja muito mais rápida. Assim, não tem de os indicar de cada vez que fizer uma compra. Em qualquer altura, pode atualizar estes dados na sua ‘Área de Cliente’.

Para que lhe sobre mais tempo para as suas leituras.