Thinking. Loving. Doing. (Contributions By: R. Albert Mohler Jr., R. C. Sproul, Rick Warren, Francis Chan, John Piper, Thabiti Anyabwile)

A Call To Glorify God With Heart And Mind

 

Bertrand.pt - Thinking. Loving. Doing. (Contributions By: R. Albert Mohler Jr., R. C. Sproul, Rick Warren, Francis Chan, John Piper, Thabiti Anyabwile)
eBook
idioma: Inglês
Editor: CROSSWAY
Edição: setembro de 2011
10%
10,79€
Poupe 1,08€ (10%) Cartão Leitor Bertrand
Disponibilidade Imediata
EBOOK PARA ADOBE DIGITAL EDITIONS (ADE)

The Christian life is more than thinking—but not less. And it's more than feeling—but not less. It's more than doing as well—but never less. Healthy followers of Jesus engage their minds, hearts, and hands in glorifying him. This volume, built on the 2010 Desiring God National Conference and John Piper's recent book Think: The Life of the Mind and the Love of God  argues that thinking and the affections of the heart are inseparable. Our emotions fuel our thoughts for God. Likewise, hard thinking about God leads to deeper joy in our relationship with him. And both, in turn, help us focus outward as we express a greater love for others.  Contributions by Rick Warren, Francis Chan, John Piper, R. Albert Mohler Jr., R. C. Sproul, and Thabiti Anyabwile bring a wealth of perspective and experience in calling for readers to love God and others with heart and mind and hands.

Thinking. Loving. Doing. (Contributions By: R. Albert Mohler Jr., R. C. Sproul, Rick Warren, Francis Chan, John Piper, Thabiti Anyabwile)
A Call To Glorify God With Heart And Mind
ISBN:
9781433526541
Ano de edição:
09-2011
Editor:
CROSSWAY
Idioma:
Inglês
Páginas:
176
Tipo de Produto:
eBook
Formato:
ePUB i
Classificação Temática:
X
O QUE É O CHECKOUT EXPRESSO?


O ‘Checkout Expresso’ utiliza os seus dados habituais (morada e/ou forma de envio, meio de pagamento e dados de faturação) para que a sua compra seja muito mais rápida. Assim, não tem de os indicar de cada vez que fizer uma compra. Em qualquer altura, pode atualizar estes dados na sua ‘Área de Cliente’.

Para que lhe sobre mais tempo para as suas leituras.