imagem não disponível
Theorizing Digital Cultures

Theorizing Digital Cultures (eBook)

de Grant D. Bollmer 

idioma: Inglês
Editor: SAGE PUBLICATIONS
Edição ou reimpressão: setembro de 2018
25,12€
Pré-lançamento - envio a partir de 29-09-2018
Ebook para ADE

The rapid development of digital technologies continues to have far reaching effects on our daily lives. This book explains how digital media—in providing the material and infrastructure for a host of practices and interactions—affect identities, bodies, social relations, artistic practices, and the environment.

Theorizing Digital Cultures:

  • Shows students the importance of theory for understanding digital cultures and presents key theories in an easy-to-understand way
  • Considers the key topics of cybernetics, online identities, aesthetics and ecologies
  • Explores the power relations between individuals and groups that are produced by digital technologies
  • Enhances understanding through applied examples, including YouTube personalities, Facebook’s ‘like’ button and holographic performers

Clearly structured and written in an accessible style, this is the book students need to get to grips with the key theoretical approaches in the field. It is essential reading for students and researchers of digital culture and digital society throughout the social sciences.

Theorizing Digital Cultures
de Grant D. Bollmer 
ISBN: 9781526453099 Ano de edição ou reimpressão: Editor: SAGE PUBLICATIONS Idioma: Inglês Tipo de Produto: eBook Formato: ePUB i Classificação Temática: eBooks  >  eBooks em Inglês  >  Ciências Soc. e Humanas  >  Sociologia

Sugestões

Everyday Adjustments In Havana
74,06€
LEXINGTON BOOKS
Feminism
6,92€
(eBook)
Profile
X
O QUE É O CHECKOUT EXPRESSO?


O ‘Checkout Expresso’ utiliza os seus dados habituais (morada e/ou forma de envio, meio de pagamento e dados de faturação) para que a sua compra seja muito mais rápida. Assim, não tem de os indicar de cada vez que fizer uma compra. Em qualquer altura, pode atualizar estes dados na sua ‘Área de Cliente’.

Para que lhe sobre mais tempo para as suas leituras.