Bertrand.pt - The Sage Handbook Of Service-Dominant Logic

The Sage Handbook Of Service-Dominant Logic (eBook)

 

idioma: Inglês
Editor: SAGE PUBLICATIONS
Edição ou reimpressão: outubro de 2018
80,56€
Disponibilidade Imediata
Ebook para ADE

Service-Dominant Logic presents a major paradigm shift in thinking about value creation and markets, moving from a ‘goods/product’ logic to a logic that treats the process of service provision as the basis of all exchange, both commercial and social. This timely Handbook brings together chapters written by a stellar cast of expert authors from around the globe, arranged around eleven core themes, to provide a comprehensive overview of key issues, developments, debates and potential future directions for this dynamic field of study:

Part 1: Introduction and Background

Part 2: Value Cocreation

Part 3: Service Exchange

Part 4: Service Ecosystems

Part 5: Institutions and Institutional Arrangements

Part 6: Resources and Resource Integration    

Part 7: Actors and Practices

Part 8: Innovation  

Part 9: Midrange Theory

Part 10: Selected Applications  

Part 11: Reflections and Prospects

?This Handbook is an essential reference text for scholars, students, consultants and advanced practitioners across a wide range of business & management practices and academic disciplines.

The Sage Handbook Of Service-Dominant Logic
ISBN: 9781526455482 Ano de edição ou reimpressão: Editor: SAGE PUBLICATIONS Idioma: Inglês Tipo de Produto: eBook Formato: PDF i Classificação Temática: eBooks  >  eBooks em Inglês  >  Ciências Soc. e Humanas  >  Sociologia

Sugestões

The Commander'S Dilemma
43,27€
CORNELL UNIVERSITY PRESS
Waste
43,27€
(eBook)
CORNELL UNIVERSITY PRESS
X
O QUE É O CHECKOUT EXPRESSO?


O ‘Checkout Expresso’ utiliza os seus dados habituais (morada e/ou forma de envio, meio de pagamento e dados de faturação) para que a sua compra seja muito mais rápida. Assim, não tem de os indicar de cada vez que fizer uma compra. Em qualquer altura, pode atualizar estes dados na sua ‘Área de Cliente’.

Para que lhe sobre mais tempo para as suas leituras.