Bertrand.pt - The Psychology Of Religion, Fifth Edition

The Psychology Of Religion, Fifth Edition (eBook)

An Empirical Approach

de Peter C. Hill, Jr. Ralph W. Hood e Bernard Spilka 

idioma: Inglês
Editor: GUILFORD PUBLICATIONS
Edição ou reimpressão: agosto de 2018
Formatos Disponíveis:
73,63€
Pré-lançamento - envio a partir de 08-08-2018
Ebook para ADE

Scholarly and comprehensive yet accessible, this state-of-the-science work is widely regarded as the definitive graduate-level psychology of religion text. The authors synthesize classic and contemporary empirical research on numerous different religious groups. Coverage includes religious thought, belief, and behavior across the lifespan; links between religion and biology; the forms and meaning of religious experience; the social psychology of religious organizations; and connections to morality, coping, mental health, and psychopathology. Every chapter features thought-provoking quotations and examples that bring key concepts to life.New to This Edition*Revised and updated with the latest theories, methods, and empirical findings.*Many new research examples.*Restructured with fewer chapters for better ';fit' with a typical semester.*More attention to the differences between religion and spirituality*Covers emerging topics: genetics and neurobiology, positive psychology, atheism, and more.

The Psychology Of Religion, Fifth Edition
An Empirical Approach
de Peter C. Hill, Jr. Ralph W. Hood e Bernard Spilka 
ISBN: 9781462535996 Ano de edição ou reimpressão: Editor: GUILFORD PUBLICATIONS Idioma: Inglês Tipo de Produto: eBook Formato: PDF i Classificação Temática: eBooks  >  eBooks em Inglês  >  Religião e Moral  >  Ciência e História das Religiões

Sugestões

God'S Challenge For Dads
13,85€
GOOD BOOKS
Dare To Love Your Husband Well
13,85€
GOOD BOOKS
X
O QUE É O CHECKOUT EXPRESSO?


O ‘Checkout Expresso’ utiliza os seus dados habituais (morada e/ou forma de envio, meio de pagamento e dados de faturação) para que a sua compra seja muito mais rápida. Assim, não tem de os indicar de cada vez que fizer uma compra. Em qualquer altura, pode atualizar estes dados na sua ‘Área de Cliente’.

Para que lhe sobre mais tempo para as suas leituras.