imagem não disponível
Television Finales

Television Finales (eBook)

From Howdy Doody To Girls

 

idioma: Inglês
Editor: SYRACUSE UNIVERSITY PRESS
Edição ou reimpressão: outubro de 2018
34,60€
Pré-lançamento - envio a partir de 15-10-2018
Ebook para ADE

Today more than ever, series finales have become cultural touchstones that feed watercooler fodder and Twitter storms among a committed community of viewers. While the final episodes of The Fugitive and M*A*S*H continue to rank among the highest rated broadcasts, more recent shows draw legions of binge-watching fans. Given the importance of finales to viewers and critics alike, Howard and Bianculli along with the other contributors explore these endings and what they mean to the audience, both in terms of their sense of narrative and as episodes that epitomize an entire show. Bringing together a veritable "whos who" of television scholars, journalists, and media experts, including Robert Thompson, Martha Nochimson, Gary Edgerton, David Hinckley, Kim Akass, and Joanne Morreale, the book offers commentary on some of the most compelling and often controversial final episodes in television history. Each chapter is devoted to a separate finale, providing readers with a comprehensive survey of these watershed moments. Gathering a unique international lineup of journalists and media scholars, the book also offers readers an intriguing variety of critical voices and perspectives.

Television Finales
From Howdy Doody To Girls
ISBN: 9780815654476 Ano de edição ou reimpressão: Editor: SYRACUSE UNIVERSITY PRESS Idioma: Inglês Tipo de Produto: eBook Formato: PDF i Classificação Temática: eBooks  >  eBooks em Inglês  >  Ciências Soc. e Humanas  >  Sociologia

Sugestões

Everyday Adjustments In Havana
74,06€
LEXINGTON BOOKS
Feminism
6,92€
(eBook)
Profile
X
O QUE É O CHECKOUT EXPRESSO?


O ‘Checkout Expresso’ utiliza os seus dados habituais (morada e/ou forma de envio, meio de pagamento e dados de faturação) para que a sua compra seja muito mais rápida. Assim, não tem de os indicar de cada vez que fizer uma compra. Em qualquer altura, pode atualizar estes dados na sua ‘Área de Cliente’.

Para que lhe sobre mais tempo para as suas leituras.