Bertrand.pt - Sorry Spock, Emotions Drive Business

Sorry Spock, Emotions Drive Business (eBook)

Proving The Value Of Creative Ideas With Science

de Adam W. Morgan 

idioma: Inglês
Editor: Morgan James Publishing
Edição ou reimpressão: novembro de 2018
9,24€
Disponibilidade Imediata
Ebook para ADE

Sorry Spock, Emotions Drive Business presents scientific proof that creative advertising is better for the bottom line.

Adam Morgan, a Senior Creative Director at Adobe, gives both creatives and marketers the ammo to prove the value of creativity to stakeholders. For decades, marketers have battled over the value of creative ideas. Some believe creativity adds more impact, others believe its just window dressing. With data-driven marketing, the divide is only increasing. Today, more than ever, creative professionals need a concrete answer to the question, Do creative ideas work better?

Fortunately, science has finally caught up. There is an answer that isnt based on subjective case studies. More than that, Adam shows how emotional ideas create experiences that are more effective and reveals why creativity is actuallyless risky for business.Sorry Spock, Emotions Drive Business shows readers how they can create the ideal experiences to improve their bottom line.

Sorry Spock, Emotions Drive Business
Proving The Value Of Creative Ideas With Science
de Adam W. Morgan 
ISBN: 9781642790726 Ano de edição ou reimpressão: Editor: Morgan James Publishing Idioma: Inglês Tipo de Produto: eBook Formato: ePUB i Classificação Temática: eBooks  >  eBooks em Inglês  >  Gestão  >  Publicidade

Sugestões

Feminist Perspectives On Advertising
105,49€
LEXINGTON BOOKS
Digital Marketer
24,05€
BCS Learning & Development Limited
X
O QUE É O CHECKOUT EXPRESSO?


O ‘Checkout Expresso’ utiliza os seus dados habituais (morada e/ou forma de envio, meio de pagamento e dados de faturação) para que a sua compra seja muito mais rápida. Assim, não tem de os indicar de cada vez que fizer uma compra. Em qualquer altura, pode atualizar estes dados na sua ‘Área de Cliente’.

Para que lhe sobre mais tempo para as suas leituras.