imagem não disponível
Sociopolitics Of English Language Testing

Sociopolitics Of English Language Testing (eBook)

 

idioma: Inglês
Editor: BLOOMSBURY PUBLISHING
Edição ou reimpressão: fevereiro de 2020
106,49€
Pré-lançamento - Sujeito a disponibilidade de stock - envio a partir de 20-02-2020
Ebook para ADE

Highlighting marginalized but significant perspectives about the sociopolitical essence of English language tests and testing processes worldwide, this book explores the social considerations of testing theories and practices from a critical perspective. Investigating concerns surrounding power inequalities, The Sociopolitics of English Language Testing takes a socially-situated view of language assessment, bringing sociopolitical understandings of language teaching, learning, and assessment to the forefront in the field.Within the broader discussion of the politics of test use, an international team of language and education experts address the issues of ideology, diversity, power, and dominance in English language testing. Through socially-sensitive theoretical as well as empirical discussion and investigation of English language testing, this book offers valuable insights, not only to applied linguists and the language education community who have focused on positivistic and cognitively-oriented conceptions of language testing, but to anyone who wishes to venture beyond the traditional bounds of the field.

Sociopolitics Of English Language Testing
ISBN: 9781350071353 Ano de edição ou reimpressão: 02-2020 Editor: BLOOMSBURY PUBLISHING Idioma: Inglês Páginas: 280 Tipo de Produto: eBook Formato: PDF i Classificação Temática: eBooks  >  eBooks em Inglês  >  Literatura  >  Linguística e Filologia

Sugestões

Sense In Translation
17,64€
TAYLOR AND FRANCIS
Sense In Translation
17,64€
TAYLOR AND FRANCIS
X
O QUE É O CHECKOUT EXPRESSO?


O ‘Checkout Expresso’ utiliza os seus dados habituais (morada e/ou forma de envio, meio de pagamento e dados de faturação) para que a sua compra seja muito mais rápida. Assim, não tem de os indicar de cada vez que fizer uma compra. Em qualquer altura, pode atualizar estes dados na sua ‘Área de Cliente’.

Para que lhe sobre mais tempo para as suas leituras.