Bertrand.pt - Social Marketing

Social Marketing (eBook)

Behavior Change For Social Good

de Nancy R. Lee e Philip Kotler 

idioma: Inglês
Editor: SAGE PUBLICATIONS
Edição ou reimpressão: janeiro de 2019
72,18€
Disponibilidade Imediata
Ebook para ADE

Successful social marketing holds the power to change the world. 

For almost two decades,Social Marketing: Behavior Change for Social Good has been the definitive guide for designing and implementing memorable social marketing campaigns. Bestselling authors Nancy R. Lee and Philip Kotler present a proven 10 Step Strategic Social Marketing Planning Model and guides students and practitioners through each stage of the process. The newSixth Editionis packed with more than 25 new cases and dozens of new examples related to today's most pressing social problems including the opioid epidemic, climate change, youth suicide, and more. The new edition also includes significantly expanded coverage of social media. Whether you are on a mission to improve public health, protect the environment, or galvanize their community, you will findSocial Marketingan invaluable resource. 

Social Marketing
Behavior Change For Social Good
ISBN: 9781544351506 Ano de edição ou reimpressão: 01-2019 Editor: SAGE PUBLICATIONS Idioma: Inglês Tipo de Produto: eBook Formato: PDF i Classificação Temática: eBooks  >  eBooks em Inglês  >  Gestão  >  Marketing

Sugestões

Measurement In Marketing
133,51€
WILEY
Customer Catalyst
X
O QUE É O CHECKOUT EXPRESSO?


O ‘Checkout Expresso’ utiliza os seus dados habituais (morada e/ou forma de envio, meio de pagamento e dados de faturação) para que a sua compra seja muito mais rápida. Assim, não tem de os indicar de cada vez que fizer uma compra. Em qualquer altura, pode atualizar estes dados na sua ‘Área de Cliente’.

Para que lhe sobre mais tempo para as suas leituras.