Bertrand.pt - Retail Internationalization In Emerging Countries

Retail Internationalization In Emerging Countries (eBook)

The Positioning Of Global Retail Brands In China

de Karin Pennemann 

idioma: Inglês
Editor: Springer Fachmedien Wiesbaden
Edição ou reimpressão: maio de 2013
69,25€
55,40€
Disponibilidade Imediata
Ebook para ADE

The increasing internationalization of retail companies can emerge in the international retail brand management, a research gap. In the course of development that retailers will realize as a brand that always emergent research needs. This study shows how internationally operating trading company deal with these challenges, special services at the international level. These advantages are inter alia from differences in culturally influenced patterns of perception. A consideration of these differences implies a customized branding, which promises to enhance the efficiency of brand effects.

Retail Internationalization In Emerging Countries
The Positioning Of Global Retail Brands In China
de Karin Pennemann 
ISBN: 9783834944924 Ano de edição ou reimpressão: 05-2013 Editor: Springer Fachmedien Wiesbaden Idioma: Inglês Tipo de Produto: eBook Formato: PDF i Classificação Temática: eBooks  >  eBooks em Inglês  >  Gestão  >  Marketing

Sugestões

Marketing Made Simple
18,99€ 15,19€
HarperCollins Leadership
Sponsorship In Marketing
37,58€ 30,06€
TAYLOR AND FRANCIS
X
O QUE É O CHECKOUT EXPRESSO?


O ‘Checkout Expresso’ utiliza os seus dados habituais (morada e/ou forma de envio, meio de pagamento e dados de faturação) para que a sua compra seja muito mais rápida. Assim, não tem de os indicar de cada vez que fizer uma compra. Em qualquer altura, pode atualizar estes dados na sua ‘Área de Cliente’.

Para que lhe sobre mais tempo para as suas leituras.