Bertrand.pt - Research In Crisis

Research In Crisis (eBook)

Blueprint To Overhaul The Broken Knowledge Factory

de Les Coleman 

idioma: Inglês
Editor: TAYLOR AND FRANCIS
Edição ou reimpressão: agosto de 2020
36,93€
Disponibilidade Imediata
Ebook para ADE

This book explores the weak explanatory and predictive power of theories across disciplines, explains reasons for limited expertise after centuries of scientific effort, and sets forth strategies to accelerate knowledge and manage a future we can only dimly comprehend.Gaps in knowledge arose because common, natural and artificial phenomena are fundamentally hard to understand, and in expertise persists because research is unproductive. This book argues that weak research comes with huge opportunity cost because it stymies optimum decision making by government, corporations and individuals. Research needs restructuring which must come from governments' top down requirement that funding bodies foster applied research with real-world impact, and that universities influence scientific publishers to improve their publications' integrity.This book seeks to catalyse extinction events for theories in most disciplines, which would clear a path for solving multiple crises in research. The author cautions that this process would be disruptive, unpopular and painful.

Research In Crisis
Blueprint To Overhaul The Broken Knowledge Factory
ISBN: 9781000172126 Ano de edição ou reimpressão: 08-2020 Editor: TAYLOR AND FRANCIS Idioma: Inglês Páginas: 164 Tipo de Produto: eBook Formato: PDF i Classificação Temática: eBooks  >  eBooks em Inglês  >  Outros

Sugestões

Les Miserables Iii
13,16€
Saga Egmont International
Wouldbegoods
13,16€
(eBook)
Saga Egmont International
X
O QUE É O CHECKOUT EXPRESSO?


O ‘Checkout Expresso’ utiliza os seus dados habituais (morada e/ou forma de envio, meio de pagamento e dados de faturação) para que a sua compra seja muito mais rápida. Assim, não tem de os indicar de cada vez que fizer uma compra. Em qualquer altura, pode atualizar estes dados na sua ‘Área de Cliente’.

Para que lhe sobre mais tempo para as suas leituras.