Bertrand.pt - Research Frontiers On The International Marketing Strategies Of Chinese Brands

Research Frontiers On The International Marketing Strategies Of Chinese Brands (eBook)

 

idioma: Inglês
Editor: TAYLOR AND FRANCIS
Edição ou reimpressão: agosto de 2016
36,61€
29,29€
Disponibilidade Imediata
Ebook para ADE

This book proposes a theoretical framework identifying external and internal factors that influence internationalization strategy of Chinese brands and brand performance. It explores several key strategies e.g. standardization versus adaptation, price leadership versus branding, OBM export versus OEM export, and incremental versus leap-forward internationalization model. The relationships are examined between various international marketing mix e.g. distribution channel and pricing strategies, and brand performance. Through case studies the text also analyses the internationalization of contract-based firms.

Outros livros da coleção

Development Of China'S Information Resource Industry
39,55€ 31,64€
TAYLOR AND FRANCIS
Development Of China'S Information Resource Industry
39,55€ 31,64€
TAYLOR AND FRANCIS
Research Frontiers On The International Marketing Strategies Of Chinese Brands
ISBN: 9781317205937 Ano de edição ou reimpressão: 08-2016 Editor: TAYLOR AND FRANCIS Idioma: Inglês Páginas: 208 Tipo de Produto: eBook Coleção: China Perspectives Formato: PDF i Classificação Temática: eBooks  >  eBooks em Inglês  >  Guias e Roteiros  >  Ásia, Pacífico e Oceânia

Sugestões

Lessons From A Warzone
12,99€ 10,39€
PENGUIN BOOKS LTD
United States Marine Corps In Vietnam
7,11€ 5,69€
Pen and Sword
X
O QUE É O CHECKOUT EXPRESSO?


O ‘Checkout Expresso’ utiliza os seus dados habituais (morada e/ou forma de envio, meio de pagamento e dados de faturação) para que a sua compra seja muito mais rápida. Assim, não tem de os indicar de cada vez que fizer uma compra. Em qualquer altura, pode atualizar estes dados na sua ‘Área de Cliente’.

Para que lhe sobre mais tempo para as suas leituras.