imagem não disponível
Qualitative Comparative Analysis In Mixed Methods Research And Evaluation

Qualitative Comparative Analysis In Mixed Methods Research And Evaluation (eBook)

de Leila C. Kahwati e Heather L. Kane 

idioma: Inglês
Editor: SAGE PUBLICATIONS
Edição ou reimpressão: janeiro de 2019
25,99€
Pré-lançamento - envio a partir de 08-01-2019
Ebook para ADE

Qualitative Comparative Analysis in Mixed Methods Research and Evaluation, the sixth volume in SAGE's Mixed Methods Research Series, provides an introduction and practical applications for using Qualitative Comparative Analysis (QCA) as part of a mixed methods approach to research and evaluation.QCA uses formal logic and set theory, a branch of mathematics, to identify non-correlational relationships using qualitative data, quantitative data, or both derived from the cases included in the analysis. The chapters of this text build upon one another to walk both novice and experienced researchers through the steps of QCA in logical order. To enhance and reinforce learning, authors Heather L. Kane and Leila C. Kahwati provide learning objectives, summaries, and exercises for each chapter, as well as datasets for use in R through the companion site. This volume offers practical, in-depth, and applied guidance for this unique analytic technique that is not provided in any current mixed methods book, and is the perfect text for graduate students or professors looking to expand their methodological toolbox.



Qualitative Comparative Analysis In Mixed Methods Research And Evaluation
de Leila C. Kahwati e Heather L. Kane 
ISBN: 9781506390192 Ano de edição ou reimpressão: Editor: SAGE PUBLICATIONS Idioma: Inglês Tipo de Produto: eBook Formato: ePUB i Classificação Temática: eBooks  >  eBooks em Inglês  >  Ciências Soc. e Humanas  >  Sociologia

Sugestões

Smoking Under The Tsars
37,20€
CORNELL UNIVERSITY PRESS
Living With Animals
21,61€
CORNELL UNIVERSITY PRESS
X
O QUE É O CHECKOUT EXPRESSO?


O ‘Checkout Expresso’ utiliza os seus dados habituais (morada e/ou forma de envio, meio de pagamento e dados de faturação) para que a sua compra seja muito mais rápida. Assim, não tem de os indicar de cada vez que fizer uma compra. Em qualquer altura, pode atualizar estes dados na sua ‘Área de Cliente’.

Para que lhe sobre mais tempo para as suas leituras.