Bertrand.pt - Post-Qualitative Research And Innovative Methodologies

Post-Qualitative Research And Innovative Methodologies (eBook)

 

idioma: Inglês
Editor: BLOOMSBURY PUBLISHING
Edição ou reimpressão: abril de 2020
96,16€
Pré-lançamento - Sujeito a disponibilidade de stock - envio a partir de 30-04-2020
Ebook para ADE

This book explores the possibilities of the relationships between theory and method as enacted in post-qualitative research. The contributors, based in Australia, Canada, the UK and USA, use theory and method to disrupt established traditions and create new and alternative possibilities for research in identity, agency, power, social justice, space, materiality, and other transformations. Using examples of recent and highly innovative research practices which meaningfully challenge taken-for-granted assumptions in education and social science, the editors and contributors open new ground for other ways of thinking about doing research in these fields. Major theoretical perspectives explored and applied include: posthumanism, poststructuralism, feminist theory, ecofeminism, new materialism, SF, and critical theory and the theorists drawn on include: Karen Barad, Gilles Deleuze and Felix Guattari, Mikhail Bakhtin, Donna Haraway, Michel Foucault, Judith Butler, Rosie Braidotti, Anna Tsing and Stacy Alaimo.

Post-Qualitative Research And Innovative Methodologies
ISBN: 9781350062054 Ano de edição ou reimpressão: 04-2020 Editor: BLOOMSBURY PUBLISHING Idioma: Inglês Páginas: 232 Tipo de Produto: eBook Formato: PDF i Classificação Temática: eBooks  >  eBooks em Inglês  >  Gestão  >  Gestão e Organização

Sugestões

Work Want Work
23,96€
(eBook)
ZED BOOKS
Hot Hand
19,11€
(eBook)

de Ben Cohen 

HARPERCOLLINS
X
O QUE É O CHECKOUT EXPRESSO?


O ‘Checkout Expresso’ utiliza os seus dados habituais (morada e/ou forma de envio, meio de pagamento e dados de faturação) para que a sua compra seja muito mais rápida. Assim, não tem de os indicar de cada vez que fizer uma compra. Em qualquer altura, pode atualizar estes dados na sua ‘Área de Cliente’.

Para que lhe sobre mais tempo para as suas leituras.