imagem não disponível
Point Of Sale

Point Of Sale (eBook)

Analyzing Media Retail

 

idioma: Inglês
Editor: Rutgers University Press
Edição ou reimpressão: dezembro de 2019
36,06€
Disponibilidade Imediata
Ebook para ADE

Point of Sale offers the first significant attempt to center media retail as a vital component in the study of popular culture.  It brings together fifteen essays by top media scholars with their fingers on the pulse of both the changes that foreground retail in a digital age and the history that has made retail a fundamental part of the culture industries.  The book reveals why retail matters as a site of transactional significance to industries as well as a crucial locus of meaning and interactional participation for consumers. In addition to examining how industries connect books, DVDs, video games, lifestyle products, toys, and more to consumers, it also interrogates the changes in media circulation driven by the collision of digital platforms with existing retail institutions.  By grappling with the contexts in which we buy media, Point of Sale uncovers the underlying tensions that define the contemporary culture industries.  

Point Of Sale
Analyzing Media Retail
ISBN: 9780813595566 Ano de edição ou reimpressão: 12-2019 Editor: Rutgers University Press Idioma: Inglês Páginas: 300 Tipo de Produto: eBook Formato: PDF i Classificação Temática: eBooks  >  eBooks em Inglês  >  Arte  >  Artes de Palco

Sugestões

Talking #Browntv
24,85€
OHIO STATE UNIVERSITY PRESS
X
O QUE É O CHECKOUT EXPRESSO?


O ‘Checkout Expresso’ utiliza os seus dados habituais (morada e/ou forma de envio, meio de pagamento e dados de faturação) para que a sua compra seja muito mais rápida. Assim, não tem de os indicar de cada vez que fizer uma compra. Em qualquer altura, pode atualizar estes dados na sua ‘Área de Cliente’.

Para que lhe sobre mais tempo para as suas leituras.