Bertrand.pt - Organizational Transformation

Organizational Transformation (eBook)

How To Achieve It, One Person At A Time

de Bruce J. Avolio 

idioma: Inglês
Editor: Stanford University Press
Edição ou reimpressão: junho de 2018
30,32€
Pré-lançamento - envio a partir de 12-06-2018
Ebook para ADE

It is estimated that approximately seventy percent of organizations fail in their attempts to implement transformative change. This book will help lessen that rate. Using real-world examples, Bruce J. Avolio maps four states of change that any organization must go through: identifying and recognizing, initiating, emerging and impending, and institutionalizing new ways of operating. Each state is described in detail, as are the leadership qualities necessary to solidify and transition from one to the next. These "in-between moments" are an often-overlooked key to organizational transformation. So too is the fact that organizational change happens one individual at a time. For transformation to take root, each person must shift his or her sense of self at work and the role that he or she plays in the transforming organization.

Intended as a road map, rather than a "how-to" manual with fixed procedures,Organizational Transformation will help leaders to locate their organization's position on a continuum of progress and confidently navigate planned, whole-systems change, overcoming the challenges of growing from and adjusting to watershed moments.

Organizational Transformation
How To Achieve It, One Person At A Time
de Bruce J. Avolio 
ISBN: 9781503605848 Ano de edição ou reimpressão: Editor: Stanford University Press Idioma: Inglês Tipo de Produto: eBook Formato: ePUB i Classificação Temática: eBooks  >  eBooks em Inglês  >  Gestão  >  Gestão e Organização

Sugestões

The Branding Sutra
6,92€
Branding Powers
X
O QUE É O CHECKOUT EXPRESSO?


O ‘Checkout Expresso’ utiliza os seus dados habituais (morada e/ou forma de envio, meio de pagamento e dados de faturação) para que a sua compra seja muito mais rápida. Assim, não tem de os indicar de cada vez que fizer uma compra. Em qualquer altura, pode atualizar estes dados na sua ‘Área de Cliente’.

Para que lhe sobre mais tempo para as suas leituras.