Bertrand.pt - Multimodal Technologies For Perception Of Humans

Multimodal Technologies For Perception Of Humans (eBook)

International Evaluation Workshops Clear 2007 And Rt 2007, Baltimore, Md, Usa, May 8-11, 2007, Revised Selected Papers

 

idioma: Inglês
Editor: Springer Berlin Heidelberg
Edição ou reimpressão: junho de 2008
74,36€
Disponibilidade Imediata
Ebook para ADE

This book constitutes the thoroughly refereed joint post-workshop proceedings of two co-located events: the Second International Workshop on Classification of Events, Activities and Relationships, CLEAR 2007, and the 5th Rich Transcription 2007 Meeting Recognition evaluation, RT 2007, held in succession in Baltimore, MD, USA, in May 2007. The workshops had complementary evaluation efforts; CLEAR for the evaluation of human activities, events, and relationships in multiple multimodal data domains; and RT for the evaluation of speech transcription-related technologies from meeting room audio collections. The 35 revised full papers presented from CLEAR 2007 cover 3D person tracking, 2D face detection and tracking, person and vehicle tracking on surveillance data, vehicle and person tracking aerial videos, person identification, head pose estimation, and acoustic event detection. The 15 revised full papers presented from RT 2007 are organized in topical sections on speech-to-text, and speaker diarization.

Multimodal Technologies For Perception Of Humans
International Evaluation Workshops Clear 2007 And Rt 2007, Baltimore, Md, Usa, May 8-11, 2007, Revised Selected Papers
ISBN: 9783540685852 Ano de edição ou reimpressão: Editor: Springer Berlin Heidelberg Idioma: Inglês Tipo de Produto: eBook Coleção: Lecture Notes In Computer Science Formato: PDF i Classificação Temática: eBooks  >  eBooks em Inglês  >  Informática  >  Outras Aplicações

Sugestões

Knowledge-Based Expert Systems In Chemistry
189,70€
Royal Society of Chemistry
Morphing Intelligence
25,90€
COLUMBIA UNIVERSITY PRESS
X
O QUE É O CHECKOUT EXPRESSO?


O ‘Checkout Expresso’ utiliza os seus dados habituais (morada e/ou forma de envio, meio de pagamento e dados de faturação) para que a sua compra seja muito mais rápida. Assim, não tem de os indicar de cada vez que fizer uma compra. Em qualquer altura, pode atualizar estes dados na sua ‘Área de Cliente’.

Para que lhe sobre mais tempo para as suas leituras.