imagem não disponível
Methodological Issues In Management Research

Methodological Issues In Management Research (eBook)

Advances, Challenges And The Way Ahead

 

idioma: Inglês
Editor: Emerald Publishing Limited
Edição ou reimpressão: novembro de 2019
75,86€
Disponibilidade Imediata
Ebook para ADE

Using contemporary examples of business and management research, predominantly within the context of India, this book offers numerous tools and techniques which can be applied to a diverse range of needs in social science research. With contributions from subject-experts in the field of research methodology and teachers of research methodology courses in leading business schools and universities of India, the book covers the essentials of management research. Covering both qualitative and quantitative research, topics discussed include: literature reviewsresearch designsqualitative and quantitative data analysisgrounded theory researchquestionnaires, focus groups, and interviewshypothesis testingcase study researchemerging trends in research and some advanced analysis.Specially selected Research Cases provide examples of some typical management research topics, outlining the detailed stages of their respective research processes and the latest data analysis techniques using SPSS, AMOS and STRATA. This practical element emphasises the variety of research methods and when/how to use them, making this book a useful resource for researchers from various academic disciplines and professional backgrounds.

Methodological Issues In Management Research
Advances, Challenges And The Way Ahead
ISBN: 9781789739732 Ano de edição ou reimpressão: 11-2019 Editor: Emerald Publishing Limited Idioma: Inglês Páginas: 356 Tipo de Produto: eBook Formato: PDF i Classificação Temática: eBooks  >  eBooks em Inglês  >  Outros

Sugestões

Small World
9,09€
(eBook)
Hachette Children's Group
Prelude And Promises
7,27€
BWL Publishing Inc.
X
O QUE É O CHECKOUT EXPRESSO?


O ‘Checkout Expresso’ utiliza os seus dados habituais (morada e/ou forma de envio, meio de pagamento e dados de faturação) para que a sua compra seja muito mais rápida. Assim, não tem de os indicar de cada vez que fizer uma compra. Em qualquer altura, pode atualizar estes dados na sua ‘Área de Cliente’.

Para que lhe sobre mais tempo para as suas leituras.