imagem não disponível
Media And Communication Research Methods

Media And Communication Research Methods (eBook)

An Introduction To Qualitative And Quantitative Approaches

de Arthur Asa Berger 

idioma: Inglês
Editor: SAGE PUBLICATIONS
Edição ou reimpressão: janeiro de 2019
56,30€
Pré-lançamento - envio a partir de 15-01-2019
Ebook para ADE

This step-by-step introduction to conducting media and communication research offers practical insights along with the author’s signature lighthearted style to make discussion of qualitative and quantitative methods easy to comprehend. The Fifth Edition of Media and Communication Research MethodsbyArthur Asa Berger includes a new chapter on discourse analysis; expanded discussion of social media, including discussion of the ethics of Facebook experiments; and Expanded coverage of the research process, with new discussion of search strategies and best practices for analyzing research articles. Ideal for beginning research students at both the graduate and undergraduate level, this proven book is clear, concise, and accompanied by just the right number of detailed examples, useful applications, and valuable exercises to help students to understand, and master, media and communication research. 


Media And Communication Research Methods
An Introduction To Qualitative And Quantitative Approaches
ISBN: 9781544332697 Ano de edição ou reimpressão: Editor: SAGE PUBLICATIONS Idioma: Inglês Tipo de Produto: eBook Formato: PDF i Classificação Temática: eBooks  >  eBooks em Inglês  >  Ciências Soc. e Humanas  >  Comunicação e Jornalismo

Sugestões

Media Ethics
69,73€
(eBook)
Rowman & Littlefield Publishers
When Journalism Was A Thing
26,84€
JOHN HUNT PUBLISHING
X
O QUE É O CHECKOUT EXPRESSO?


O ‘Checkout Expresso’ utiliza os seus dados habituais (morada e/ou forma de envio, meio de pagamento e dados de faturação) para que a sua compra seja muito mais rápida. Assim, não tem de os indicar de cada vez que fizer uma compra. Em qualquer altura, pode atualizar estes dados na sua ‘Área de Cliente’.

Para que lhe sobre mais tempo para as suas leituras.