imagem não disponível
Marketing Management

Marketing Management (eBook)

de Svend Hollensen 

idioma: Inglês
Editor: Pearson Education Limited
Edição ou reimpressão: outubro de 2020
45,90€
Pré-lançamento - envio a partir de 04-10-2020
Ebook para ADE

This book takes the unique and innovative approach of linking relationship marketing to the traditional market planning models that are used by most marketers today. As globalisation progresses, the need for creating and maintaining off-line and on-line relationships with the companys customers, suppliers, stakeholders and personnel has become increasingly vital in todays business environment. Now in its fourth edition, this best-selling text bridges the gap between relationship marketing and traditional marketing, integrating this approach with the process of developing effective marketing plans by the use of the newest technology. Drawing on a varied and extensive range of international examples, Hollensen demonstrates how companies such as Electrolux, Tinder (Match.com), DJI Technology, Huawei and Spotify make use of relationship marketing theory in order to gain competitive advantage. Marketing Management: A Relationship Approach is invaluable reading for undergraduates studying marketing management in their final year or at postgraduate level and for practitioners and those studying for professional qualifications in marketing management.

Marketing Management
ISBN: 9781292351445 Ano de edição ou reimpressão: 10-2020 Editor: Pearson Education Limited Idioma: Inglês Páginas: 728 Tipo de Produto: eBook Formato: PDF i Classificação Temática: eBooks  >  eBooks em Inglês  >  Gestão  >  Marketing

Sugestões

Modern Health Care Marketing
251,54€
WORLD SCIENTIFIC PUBLISHING COMPANY
Principles Of Marketing, Global Edtion
46,91€
Pearson Education Limited
X
O QUE É O CHECKOUT EXPRESSO?


O ‘Checkout Expresso’ utiliza os seus dados habituais (morada e/ou forma de envio, meio de pagamento e dados de faturação) para que a sua compra seja muito mais rápida. Assim, não tem de os indicar de cada vez que fizer uma compra. Em qualquer altura, pode atualizar estes dados na sua ‘Área de Cliente’.

Para que lhe sobre mais tempo para as suas leituras.