Bertrand.pt - Marketing Luxury Goods Online

Marketing Luxury Goods Online (eBook)

de Philipp Nikolaus Kluge 

idioma: Inglês
Editor: PETER LANG
Edição ou reimpressão: agosto de 2017
71,21€
Disponibilidade Imediata
Ebook para ADE

The marketing of luxury goods faces a fundamental challenge: balancing sales growth against exclusiveness. In todays digital world, this trade-off has become even more challenging. A luxury brands fragile concept of exclusiveness is seemingly incompatible with the ubiquitous availability provided by the mass medium Internet. The author addresses this trade-off both conceptually and empirically. First, the author conceptually examines the specific marketing-mix for luxury goods in terms of product, price, communications, and distribution management. Second, this marketing-mix is applied to the online environment. Third, the author empirically tests the effects of the online accessibility of luxury goods on consumer perceptions of scarcity and desirability.

Marketing Luxury Goods Online
de Philipp Nikolaus Kluge 
ISBN: 9783653070002 Ano de edição ou reimpressão: Editor: PETER LANG Idioma: Inglês Tipo de Produto: eBook Formato: PDF i Classificação Temática: eBooks  >  eBooks em Inglês  >  Gestão  >  Publicidade

Sugestões

Feminist Perspectives On Advertising
105,49€
LEXINGTON BOOKS
Sorry Spock, Emotions Drive Business
9,24€
Morgan James Publishing
X
O QUE É O CHECKOUT EXPRESSO?


O ‘Checkout Expresso’ utiliza os seus dados habituais (morada e/ou forma de envio, meio de pagamento e dados de faturação) para que a sua compra seja muito mais rápida. Assim, não tem de os indicar de cada vez que fizer uma compra. Em qualquer altura, pode atualizar estes dados na sua ‘Área de Cliente’.

Para que lhe sobre mais tempo para as suas leituras.