Bertrand.pt - Journalism And Social Media In Africa

Journalism And Social Media In Africa (eBook)

Studies In Innovation And Transformation

 

idioma: Inglês
Editor: TAYLOR AND FRANCIS
Edição ou reimpressão: julho de 2019
104,34€
Disponibilidade Imediata
Ebook para ADE

Through innovative research studies and expert commentaries, this book documents the fast evolving invention of the relationship between the millions of social media and mobile phone users around Africa and traditional purveyors of news. Whilst social media demonstrates an unprecedented ability for the politically engaged to both bypass and influence traditional information flows, it also faces unique circumstances through much of Africa. Signs of social change brought by mobile technology are evident around the continent, raising questions about the nature of information exchange and citizenship. Working from a wide variety of perspectives and methodologies, the contributors to this collection address key questions emerging from rapid communication change in Africa. This book reveals how new, participatory, interactive communications technologies are enabling new tellings of Africa's stories.This book was originally published as a special issue of Ecquid Novi: African Journalism Studies.

Journalism And Social Media In Africa
Studies In Innovation And Transformation
ISBN: 9781317755272 Ano de edição ou reimpressão: 07-2019 Editor: TAYLOR AND FRANCIS Idioma: Inglês Páginas: 136 Tipo de Produto: eBook Formato: PDF i Classificação Temática: eBooks  >  eBooks em Inglês  >  Guias e Roteiros  >  África

Sugestões

Flora Zambesiaca Volume 8 Part 8
160,99€
Royal Botanic Gardens, Kew
Under Construction
30,95€
DUKE UNIVERSITY PRESS
X
O QUE É O CHECKOUT EXPRESSO?


O ‘Checkout Expresso’ utiliza os seus dados habituais (morada e/ou forma de envio, meio de pagamento e dados de faturação) para que a sua compra seja muito mais rápida. Assim, não tem de os indicar de cada vez que fizer uma compra. Em qualquer altura, pode atualizar estes dados na sua ‘Área de Cliente’.

Para que lhe sobre mais tempo para as suas leituras.