imagem não disponível
Interviews In Qualitative Research

Interviews In Qualitative Research (eBook)

de Nigel King, Christine Horrocks e Joanna Brooks 

idioma: Inglês
Editor: SAGE PUBLICATIONS
Edição ou reimpressão: dezembro de 2018
29,45€
Pré-lançamento - envio a partir de 29-12-2018
Ebook para ADE

Interviewing is used very widely in qualitative research, and takes many different forms. The qualitative interview is also a method that is constantly evolving, in response both to theoretical and technological developments. King and Horrocks present a clear and thorough guide to the use of interviews in contemporary qualitative research. Writing in an accessible style, with many practical examples, the authors explore: - The key debates in the philosophy and theory underlying interview methods - How to design and carry out interviews - The special requirements of group and remote (telephone and online) interviewing- The central issues of reflexivity and ethics. The book also features a chapter which introduces the principles and practice of the thematic analysis of interview data, and the book concludes with a detailed consideration of the use of interviews in two major qualitative research traditions: phenomenological and narrative approaches.Interviews in Qualitative Research is a must-have text for students and researchers planning to use interview methods for themselves. It is aimed at a broad range of disciplines with examples drawn from across the social, educational and health sciences.

Interviews In Qualitative Research
de Nigel King, Christine Horrocks e Joanna Brooks 
ISBN: 9781473987685 Ano de edição ou reimpressão: Editor: SAGE PUBLICATIONS Idioma: Inglês Tipo de Produto: eBook Formato: ePUB i Classificação Temática: eBooks  >  eBooks em Inglês  >  Ciências Soc. e Humanas  >  Sociologia

Sugestões

Waste
43,27€
(eBook)
CORNELL UNIVERSITY PRESS
The Commander'S Dilemma
43,27€
CORNELL UNIVERSITY PRESS
X
O QUE É O CHECKOUT EXPRESSO?


O ‘Checkout Expresso’ utiliza os seus dados habituais (morada e/ou forma de envio, meio de pagamento e dados de faturação) para que a sua compra seja muito mais rápida. Assim, não tem de os indicar de cada vez que fizer uma compra. Em qualquer altura, pode atualizar estes dados na sua ‘Área de Cliente’.

Para que lhe sobre mais tempo para as suas leituras.