Immersive Multimodal Interactive Presence

 

Bertrand.pt - Immersive Multimodal Interactive Presence
eBook
idioma: Inglês
Editor: SPRINGER LONDON
171,59€
Disponibilidade Imediata
EBOOK PARA ADOBE DIGITAL EDITIONS (ADE)

Immersive Multimodal Interactive Presence presents advanced interdisciplinary approaches that connect psychophysical and behavioral haptics research with advances in haptic technology and haptic rendering. It delivers a summary of the results achieved in the IMMERSENCE European project and includes selected chapters by international researchers. Organized into two parts: I. Psychophysical and Behavioral Basis and II. Technology and Rendering, it is an excellent example of interdisciplinary research directed towards the advancement of multimodal immersive virtual environments with particular focus on haptic interaction. The twelve chapters of the book are grouped around three different scenarios representing different types of interactions in virtual environments: Person-Object (PO), Person-Object-Person (POP) and Person-Person (PP) interaction. Recent results of psychophysical and behavioral studies are reported along with new technological developments for haptic displays and novel haptic rendering techniques.

Outros livros da coleção

Stargazer
10%
portes grátis
12,86€ 11,57€
Oldcastle Books Ltd
Biomechanics Of The Tactile Perception Of Friction
10%
171,59€ 154,43€
Springer International Publishing
eBook
Immersive Multimodal Interactive Presence
ISBN: 9781447127543 Editor: SPRINGER LONDON Idioma: Inglês Tipo de Produto: eBook Coleção: Springer Series On Touch And Haptic Systems Formato: PDF i Classificação Temática: eBooks  >  eBooks em Inglês  >  Ciências Soc. e Humanas  >  Psicologia
X
O QUE É O CHECKOUT EXPRESSO?


O ‘Checkout Expresso’ utiliza os seus dados habituais (morada e/ou forma de envio, meio de pagamento e dados de faturação) para que a sua compra seja muito mais rápida. Assim, não tem de os indicar de cada vez que fizer uma compra. Em qualquer altura, pode atualizar estes dados na sua ‘Área de Cliente’.

Para que lhe sobre mais tempo para as suas leituras.