Bertrand.pt - Happy Again

Happy Again (eBook)

The Art Of Positive Separation

de Eveline Jurry 

idioma: Inglês
Editor: Morgan James Publishing
Edição ou reimpressão: agosto de 2018
8,65€
Disponibilidade Imediata
Ebook para ADE

People going through a divorce or separation have only one wish: to be happy again.Happy Again is a powerful, step-by-step guide that provides a blueprint for a brighter, happier, more fulfilling future after a breakup or divorce. Its not enough for those going through a breakup or divorce to simply understand their emotions, reactions, and what caused their relationship to end. They need immediate, implementable action steps to move forward productively and consistently while in the midst of the chaos and pain of a separation.Happy Again is the definitive handbook for those going through a separation to get their life back on track. Eveline Jurrys proven Positive Separation Method™provides a blueprint for disconnecting from the old life, and getting through each day with energy intact and a new, happy life in sight. It is also full of interesting and motivational stories from well-known thought leaders including Marci Shimoff, Janet Bray Attwood, Chris Attwood, Lisa Nichols, and Debra Poneman, as well as Evelines clients who have created their own Positive Separations.

Happy Again
The Art Of Positive Separation
de Eveline Jurry 
ISBN: 9781683509189 Ano de edição ou reimpressão: Editor: Morgan James Publishing Idioma: Inglês Tipo de Produto: eBook Formato: ePUB i Classificação Temática: eBooks  >  eBooks em Inglês  >  Ciências Soc. e Humanas  >  Psicologia

Sugestões

Minorities And Deviance
74,06€
LEXINGTON BOOKS
Relationship Sanity
14,68€
Central Recovery Press, LLC
X
O QUE É O CHECKOUT EXPRESSO?


O ‘Checkout Expresso’ utiliza os seus dados habituais (morada e/ou forma de envio, meio de pagamento e dados de faturação) para que a sua compra seja muito mais rápida. Assim, não tem de os indicar de cada vez que fizer uma compra. Em qualquer altura, pode atualizar estes dados na sua ‘Área de Cliente’.

Para que lhe sobre mais tempo para as suas leituras.