imagem não disponível
Guaranteed Analytics

Guaranteed Analytics (eBook)

A Prescriptive Approach To Monetizing All Your Data

de Jim Rushton 

idioma: Inglês
Editor: Lioncrest Publishing
Edição ou reimpressão: novembro de 2019
16,25€
Pré-lançamento - envio a partir de 19-11-2019
Ebook para ADE

Decision-makers can't get enough from data. The problem is, most leaders only use data to reaffirm the obvious information-and their companies are suffering because of it. Executives interested in getting to scalable, insight-driven business decisions are not sure where to start. Who should lead such a program? Will it be worth the effort? The good news is that, yes, underneath that surface-level data lies a treasure trove of useful information, and with the right approach you can get to it. With business analytics, you can have the competitive advantage you've been missing. In Guaranteed Analytics, Jim Rushton offers a prescriptive approach to implementing an analytics program that will help you move past the obvious about the "e;stars"e; and "e;dogs"e; of your business and dive into where the true money-and competitive advantage-lies. Jim delivers a prescriptive approach on the discipline of analytics for organizations and how it can be leveraged to monetize your data. This is a book about identifying the opportunity analytics present, building an insight-focused culture, and unlocking the stories behind the numbers. Guaranteed.

Guaranteed Analytics
A Prescriptive Approach To Monetizing All Your Data
de Jim Rushton 
ISBN: 9781544505503 Ano de edição ou reimpressão: 11-2019 Editor: Lioncrest Publishing Idioma: Inglês Tipo de Produto: eBook Formato: ePUB i Classificação Temática: eBooks  >  eBooks em Inglês  >  Outros

Sugestões

Small World
9,09€
(eBook)
Hachette Children's Group
Prelude And Promises
7,27€
BWL Publishing Inc.
X
O QUE É O CHECKOUT EXPRESSO?


O ‘Checkout Expresso’ utiliza os seus dados habituais (morada e/ou forma de envio, meio de pagamento e dados de faturação) para que a sua compra seja muito mais rápida. Assim, não tem de os indicar de cada vez que fizer uma compra. Em qualquer altura, pode atualizar estes dados na sua ‘Área de Cliente’.

Para que lhe sobre mais tempo para as suas leituras.