Bertrand.pt - Feminists, Feminisms, And Advertising

Feminists, Feminisms, And Advertising (eBook)

Some Restrictions Apply

 

idioma: Inglês
Editor: LEXINGTON BOOKS
Edição ou reimpressão: outubro de 2017
105,49€
Disponibilidade Imediata
Ebook para ADE

Feminists, Feminisms, and Advertising provides feminist analyses of the historical relationships between the advertising industry and the women’s movement in the United States. Contributors consider the ways that advertisers encode race, ethnicity, gender, and heteronormativity into advertising practices and messages exported around the world. They further explore the ways that intersectional audiences such as women of color, Latinas, and lesbian and gay audiences decode, reinterpret, resist, and subvert advertising. With this book, the editors and contributors address the present lack of feminist scholarship, research, knowledge, or curriculum in advertising, and begin a more honest dialogue about diversity and intersectional gender in the advertising academy as well as the advertising industry.

Feminists, Feminisms, And Advertising
Some Restrictions Apply
ISBN: 9781498528276 Ano de edição ou reimpressão: Editor: LEXINGTON BOOKS Idioma: Inglês Tipo de Produto: eBook Formato: ePUB i Classificação Temática: eBooks  >  eBooks em Inglês  >  Gestão  >  Publicidade

Sugestões

Feminist Perspectives On Advertising
105,49€
LEXINGTON BOOKS
Sorry Spock, Emotions Drive Business
9,24€
Morgan James Publishing
X
O QUE É O CHECKOUT EXPRESSO?


O ‘Checkout Expresso’ utiliza os seus dados habituais (morada e/ou forma de envio, meio de pagamento e dados de faturação) para que a sua compra seja muito mais rápida. Assim, não tem de os indicar de cada vez que fizer uma compra. Em qualquer altura, pode atualizar estes dados na sua ‘Área de Cliente’.

Para que lhe sobre mais tempo para as suas leituras.