imagem não disponível
Doing Qualitative Research In Psychology

Doing Qualitative Research In Psychology (eBook)

A Practical Guide

 

idioma: Inglês
Editor: SAGE PUBLICATIONS
Edição ou reimpressão: dezembro de 2018
29,45€
Pré-lançamento - envio a partir de 29-12-2018
Ebook para ADE

Taking you through each aspect of the research process and explaining the unique challenges of using qualitative methods in psychology, this book offers a complete guide to successfully conducting a qualitative psychological research project.

Clear, concise and accessible, this ‘how to’ manual folds key skills like research design and using technology and software into each chapter. This second edition offers: 

- A thorough introduction to foundational concepts that support you through each step of the research process

- New chapters on thematic and narrative analysis

- A set of digital resources designed to make learning about qualitative methods as easy and interactive as possible, including video recordings and transcripts to build key analysis techniques

Through a pragmatic, practical lens, this book provides the perspective and the tools you need to recognize, collect, interpret, and communicate quality qualitative psychological data.

Michael A. Forrester is a Senior Lecturer in Psychology at the University of Kent, Canterbury.

Cath Sullivan is a Senior Lecturer in the School of Psychology at the University of Central Lancashire.

Doing Qualitative Research In Psychology
A Practical Guide
ISBN: 9781526453358 Ano de edição ou reimpressão: Editor: SAGE PUBLICATIONS Idioma: Inglês Tipo de Produto: eBook Formato: ePUB i Classificação Temática: eBooks  >  eBooks em Inglês  >  Ciências Soc. e Humanas  >  Psicologia

Sugestões

Minorities And Deviance
74,06€
LEXINGTON BOOKS
Relationship Sanity
14,68€
Central Recovery Press, LLC
X
O QUE É O CHECKOUT EXPRESSO?


O ‘Checkout Expresso’ utiliza os seus dados habituais (morada e/ou forma de envio, meio de pagamento e dados de faturação) para que a sua compra seja muito mais rápida. Assim, não tem de os indicar de cada vez que fizer uma compra. Em qualquer altura, pode atualizar estes dados na sua ‘Área de Cliente’.

Para que lhe sobre mais tempo para as suas leituras.