imagem não disponível
Communication, Cultural And Media Studies

Communication, Cultural And Media Studies (eBook)

The Key Concepts

de John Hartley 

idioma: Inglês
Editor: TAYLOR AND FRANCIS
Edição ou reimpressão: setembro de 2019
23,84€
Disponibilidade Imediata
Ebook para ADE

Now in its fifth edition, this pioneering volume of Routledge's 'Key Guides' series offers clear explanations of key concepts, showing where they came from, what they are used for and why they provoke discussion or disagreement.The new edition is extensively revised to keep pace with rapidly evolving developments in communication, culture and media, providing topical and authoritative guidance to transformational shifts from broadcast to digital technologies, national to global media and disciplinary to diverse knowledge. It includes:Nearly 250 entries, covering what and how to study across this multi-disciplinary field;50 new entries: from algorithm and assemblage, dance and data, to woke and worldbuilding;Updated references with 500 items and suggestions for further reading;Revisions, updates and examples throughout.For students and seasoned scholars alike, Communication, Cultural and Media Studies is an invaluable resource in an ever-changing landscape.

Outros livros da coleção

Communication, Cultural And Media Studies
10%
portes grátis
10% Cartão Leitor Bertrand
112,08€
Poupe 11,21€
TAYLOR & FRANCIS LTD
Urkunden Der 18. Dynastie, Part 1,&Nbsp;
10%
portes grátis
10% Cartão Leitor Bertrand
23,84€
Nabu Press
Communication, Cultural And Media Studies
The Key Concepts
ISBN: 9781351848015 Ano de edição ou reimpressão: 09-2019 Editor: TAYLOR AND FRANCIS Idioma: Inglês Páginas: 332 Tipo de Produto: eBook Coleção: Routledge Key Guides Formato: ePUB i Classificação Temática: eBooks  >  eBooks em Inglês  >  Ciências Soc. e Humanas  >  Comunicação e Jornalismo

Sugestões

How To Survive A Robot Invasion
16,89€
TAYLOR AND FRANCIS
How To Survive A Robot Invasion
16,89€
TAYLOR AND FRANCIS
X
O QUE É O CHECKOUT EXPRESSO?


O ‘Checkout Expresso’ utiliza os seus dados habituais (morada e/ou forma de envio, meio de pagamento e dados de faturação) para que a sua compra seja muito mais rápida. Assim, não tem de os indicar de cada vez que fizer uma compra. Em qualquer altura, pode atualizar estes dados na sua ‘Área de Cliente’.

Para que lhe sobre mais tempo para as suas leituras.