imagem não disponível
Cause Effect Pairs In Machine Learning

Cause Effect Pairs In Machine Learning (eBook)

 

idioma: Inglês
Editor: Springer International Publishing
Edição ou reimpressão: dezembro de 2019
101,08€
Pré-lançamento - envio a partir de 19-12-2019
Ebook para ADE

This book presents ground-breaking advances in the domain of causal structure learning. The problem of distinguishing cause from effect ("e;Does altitude cause a change in atmospheric pressure, or vice versa?"e;) is here cast as a binary classification problem, to be tackled by machine learning algorithms.  Based on the results of the ChaLearn Cause-Effect Pairs Challenge, this book reveals that the joint distribution of two variables can be scrutinized by machine learning algorithms to reveal the possible existence of a "e;causal mechanism"e;, in the sense that the values of one variable may have been generated from the values of the other.  This book provides both tutorial material on the state-of-the-art on cause-effect pairs and exposes the reader to more advanced material, with a collection of selected papers. Supplemental material includes videos, slides, and code which can be found on the workshop website.Discovering causal relationships from observational data will become increasingly important in data science with the increasing amount of available data, as a means of detecting potential triggers in epidemiology, social sciences, economy, biology, medicine, and other sciences.

Cause Effect Pairs In Machine Learning
ISBN: 9783030218102 Ano de edição ou reimpressão: 12-2019 Editor: Springer International Publishing Idioma: Inglês Tipo de Produto: eBook Formato: ePUB i Classificação Temática: eBooks  >  eBooks em Inglês  >  Informática  >  Outras Aplicações

Sugestões

Development And Analysis Of Deep Learning Architectures
121,39€
Springer International Publishing
X
O QUE É O CHECKOUT EXPRESSO?


O ‘Checkout Expresso’ utiliza os seus dados habituais (morada e/ou forma de envio, meio de pagamento e dados de faturação) para que a sua compra seja muito mais rápida. Assim, não tem de os indicar de cada vez que fizer uma compra. Em qualquer altura, pode atualizar estes dados na sua ‘Área de Cliente’.

Para que lhe sobre mais tempo para as suas leituras.