Bertrand.pt - Business Analytics, Volume Ii

Business Analytics, Volume Ii (eBook)

A Data Driven Decision Making Approach For Business

de Amar Sahay 

idioma: Inglês
Editor: BUSINESS EXPERT PRESS
Edição ou reimpressão: novembro de 2019
18,46€
Disponibilidade Imediata
Ebook para ADE

This business analytics (BA) text discusses the models based on fact-based data to measure past business performance to guide an organization in visualizing and predicting future business performance and outcomes.

It provides a comprehensive overview of analytics in general with an emphasis on predictive analytics. Given the booming interest in analytics and data science, this book is timely and informative. It brings many terms, tools, and methods of analytics together.

The first three chapters provide an introduction to BA, importance of analytics, types of BA-descriptive, predictive, and prescriptive-along with the tools and models. Business intelligence (BI) and a case on descriptive analytics are discussed. Additionally, the book discusses on the most widely used predictive models, including regression analysis, forecasting, data mining, and an introduction to recent applications of predictive analytics-machine learning, neural networks, and artificial intelligence. The concluding chapter discusses on the current state, job outlook, and certifications in analytics.

Business Analytics, Volume Ii
A Data Driven Decision Making Approach For Business
ISBN: 9781631574801 Ano de edição ou reimpressão: 11-2019 Editor: BUSINESS EXPERT PRESS Idioma: Inglês Tipo de Produto: eBook Formato: ePUB i Classificação Temática: eBooks  >  eBooks em Inglês  >  Gestão  >  Gestão e Organização

Sugestões

Global Brand Management
40,45€
Kogan Page
X
O QUE É O CHECKOUT EXPRESSO?


O ‘Checkout Expresso’ utiliza os seus dados habituais (morada e/ou forma de envio, meio de pagamento e dados de faturação) para que a sua compra seja muito mais rápida. Assim, não tem de os indicar de cada vez que fizer uma compra. Em qualquer altura, pode atualizar estes dados na sua ‘Área de Cliente’.

Para que lhe sobre mais tempo para as suas leituras.