Becoming A Privacy-Centric Marketing Organization

de Michael Loban, Kent Oldham e Alex Yastrebenetsky 

Bertrand.pt - Becoming A Privacy-Centric Marketing Organization
eBook
idioma: Inglês
Editor: Lioncrest Publishing
Edição: janeiro de 2023

Formatos Disponíveis:
6,71€
Disponibilidade Imediata
EBOOK PARA BIBLIO READER

As marketing, analytics, legal, and IT professionals at enterprise organizations know, the new privacy-centric reality is here. Consumer expectations and government regulations for the collection and management of user data have shifted dramatically, forcing companies to adapt their data collection and governance strategies. 


In the second book of the bestsellingCrawl, Walk, Run series, privacy-centric digital marketing leadersLucas Long,Michael Loban,Alex Yastrebenetsky, andKent Oldham present a sustainable framework for respecting consumer privacy while pushing your company to new heights. Because it's not enough to be legally compliant, you'll learn how to renovate your data approach with a formula for creating stronger customer relationships.Crawl, Walk, Runis a must-read for anyone ready to build a durable, long-term marketing data strategy and prepare for the privacy-centered present and future.

Becoming A Privacy-Centric Marketing Organization
de Michael Loban, Kent Oldham e Alex Yastrebenetsky 
ISBN: 9781544539614 Ano de edição: 01-2023 Editor: Lioncrest Publishing Idioma: Inglês Tipo de Produto: eBook Formato: ePUB i Classificação Temática: eBooks  >  eBooks em Inglês  >  Informática  >  Segurança Informática
X
O QUE É O CHECKOUT EXPRESSO?


O ‘Checkout Expresso’ utiliza os seus dados habituais (morada e/ou forma de envio, meio de pagamento e dados de faturação) para que a sua compra seja muito mais rápida. Assim, não tem de os indicar de cada vez que fizer uma compra. Em qualquer altura, pode atualizar estes dados na sua ‘Área de Cliente’.

Para que lhe sobre mais tempo para as suas leituras.