imagem não disponível
An Introduction To Data Analysis

An Introduction To Data Analysis (eBook)

Quantitative, Qualitative And Mixed Methods

de Tiffany Bergin 

idioma: Inglês
Editor: SAGE PUBLICATIONS
Edição ou reimpressão: outubro de 2018
25,99€
Pré-lançamento - envio a partir de 27-10-2018
Ebook para ADE

Covering the general process of data analysis to finding, collecting, organizing, and presenting data, this book offers a complete introduction to the fundamentals of data analysis.

Using real-world case studies as illustrations, it helps readers understand theories behind and develop techniques for conducting quantitative, qualitative, and mixed methods data analysis. With an easy-to-follow organization and clear, jargon-free language, it helps readers not only become proficient data analysts, but also develop the critical thinking skills necessary to assess analyses presented by others in both academic research and the popular media.

It includes advice on:

- Data analysis frameworks

- Validity and credibility of data

- Sampling techniques  

- Data management

- The big data phenomenon  

- Data visualisation

- Effective data communication

Whether you are new to data analysis or looking for a quick-reference guide to key principles of the process, this book will help you uncover nuances, complexities, patterns, and relationships among all types of data.

An Introduction To Data Analysis
Quantitative, Qualitative And Mixed Methods
ISBN: 9781526452313 Ano de edição ou reimpressão: Editor: SAGE PUBLICATIONS Idioma: Inglês Tipo de Produto: eBook Formato: ePUB i Classificação Temática: eBooks  >  eBooks em Inglês  >  Ciências Soc. e Humanas  >  Sociologia

Sugestões

Critical Environmental Communication
82,29€
LEXINGTON BOOKS
Us Public Memory, Rhetoric, And The National Mall
82,29€
LEXINGTON BOOKS
X
O QUE É O CHECKOUT EXPRESSO?


O ‘Checkout Expresso’ utiliza os seus dados habituais (morada e/ou forma de envio, meio de pagamento e dados de faturação) para que a sua compra seja muito mais rápida. Assim, não tem de os indicar de cada vez que fizer uma compra. Em qualquer altura, pode atualizar estes dados na sua ‘Área de Cliente’.

Para que lhe sobre mais tempo para as suas leituras.